بیش از 6200 پروانه بهره برداری صنایع صادر شده است

به گزارش مجله سرگرمی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بیش از 6200 پروانه بهره برداری واحدهای فراوریی صادر شده و از مرحله طرح به فراوری رسیده است، افزود: از تحریم ها به عنوان یک فرصت استفاده و روی موضوعاتی کار شد که توانستیم دستاوردهای خوبی هم به دست بیاوریم.

بیش از 6200 پروانه بهره برداری صنایع صادر شده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سعید زرندی گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت بیش از 33 درصد اشتغال کشور را دارد و 37 درصد از ارزش افزوده اقتصاد در این حوزه و مرتبط با این وزارتخانه است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته در عین سختی های اقتصاد ایران توفیقات زیادی هم به دست آمد، ادامه داد: کارآفرینان و مبتکران ما در کشور تسلیم نشدند و با شرایط سخت و سخت و با وجود تحریم های سنگینی که داشتیم ایستادند و پیش رفتند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بیش از 6200 پروانه بهره برداری صادر شده و از مرحله طرح به فراوری رسیده است، افزود: از تحریم ها به عنوان یک فرصت در وزارت صنعت بهره برداری شد و روی موضوعاتی کار شد که توانستیم دستاوردهای خوبی هم به دست بیاوریم.

وی با تاکید بر مدیریت درست سال گذشته بر تحریم ها افزود: انتظار داشتند که با تحریم ها گسستگی در کشور ایجاد گردد اما پیروز نشدند و ما نیز در امسال جدی تر برای تقویت اقتصاد و بنیه مالی گام برداشتیم که اثرات آن را در آینده خواهیم دید.

زرندی با بیان اینکه نباید دلزدگی و دلسردی ایجاد گردد، مطرح کرد: با سفرهای استانی و بهره برداری از طرح هایی که داریم و متناسب با نگاه هایی که وجود دارد، نهضت ساخت داخل را تقویت می کنیم.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 31282

به "بیش از 6200 پروانه بهره برداری صنایع صادر شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 6200 پروانه بهره برداری صنایع صادر شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید