بوم گردی یک اقتصاد نوظهور و راهی برای رونق گردشگری است

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از واحد بوم گردی رئیس در شهر سی سخت بازدید کرد.

بوم گردی یک اقتصاد نوظهور و راهی برای رونق گردشگری است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، دکتر علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، که به استان کهگیلویه و بویر احمد سفر نموده است، عصر امروز دوشنبه 17 تیر 98، به همراه استاندار کهیگلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی از بوم گردی رئیس در شهر سی سخت بازدید کرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در این بازدید گفت: بوم گردی یک اقتصاد نوظهور و راهی برای رونق گردشگری است.

دکتر مونسان هدف از سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد را بازدید از ظرفیت های گردشگری این استان عنوان نمود و اضافه کرد: به دنبال برنامه ریزی ویژه برای حوزه گردشگری این استان هستیم.

او با بیان این که گردشگری کهگیلویه و بویراحمد وضعیت مطلوبی دارد، گفت: تورهای گردشگری داخلی به اقتصاد استان یاری شایانی می نماید.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از انجام رایزنی با آژانس های گردشگری برای یاری به توسعه گردشگری در استان کهگیلویه و بویراحمد اطلاع داد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 40218

به "بوم گردی یک اقتصاد نوظهور و راهی برای رونق گردشگری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوم گردی یک اقتصاد نوظهور و راهی برای رونق گردشگری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید