بسته خبری ، رضایت مازو از دلفی

به گزارش مجله سرگرمی، با اطمینان می گویم یونس دلفی در نخستین بازی خود برابر تیم اوستنده بد نبود. از سویی با بازی دادن به او قصد داشتیم تا حریف را دچار شگفتی کنیم.

بسته خبری ، رضایت مازو از دلفی

رضایت مازو از دلفی

فلیسه مازو سرمربی تیم شارلوا درباره نخستین بازی یونس دلفی، بازیکن 18 ساله ایرانی در ترکیب تیمش مقابل اوستنده در چارچوب هفته بیست وپنجم ژوپیلر لیگ بلژیک گفت:ما از این خرید زمستانی بسیار راضی هستیم و می خواهم از او در چند بازی استفاده کنم زیرا در تمرین ها از نظر فنی بسیار خوب نشان داده است.با اطمینان می گویم یونس دلفی در نخستین بازی خود برابر تیم اوستنده بد نبود. از سویی با بازی دادن به او قصد داشتیم تا حریف را دچار شگفتی کنیم.

شارلوا مقابل اوستنده به تساوی یک - یک بسنده کرد و دلفی 64 دقیقه در میدان حضور داشت.

پرونده سلامت برای ساحلی بازان

تیم فوتبال ساحلی ایران در حالی اسفندماه باید در رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی در تایلند شرکت کند که اعضای این تیم امروز صبح (سه شنبه) با حضور در درمانگاه فدراسیون پزشکی ورزشی تحت معاینات تخصصی قرار گرفته و برای آنها پرونده سلامت تشکیل شد.معاینات داخلی، پزشکی ورزشی، قلب و عروق، ارتوپدی و مشاوره های تغذیه،روانشناسی و آنتی دوپینگ از جمله خدماتی بود که در فدراسیون پزشکی ورزشی به ستارگان فوتبال ساحلی ایران ارائه شد. مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا از 16 الی 26 اسفند 97 به میزبانی کشور تایلند برگزار می گردد تا نام سه تیم نخست قاره برای حضور در جام جهانی 2019 پاراگوئه معین گردد.

عقیلی در کادر جوانان

هادی عقیلی، مدافع پیشین تیم ملی و باشگاه سپاهان بعد از مذاکراتی که با مسوولان فدراسیون فوتبال و سیداکبر پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران انجام داد، در نهایت به عنوان مربی به کادر فنی این تیم اضافه شد.عقیلی در ایران مدرک مربیگری A آسیا را گرفت و در خارج از ایران (آمریکا) هم کلاس حرفه ای مربیگری در رده B و البته چند کلاس پیشرفته دیگر را هم پشت سر گذاشته است.

همچنین قرار است اردوی جدید تیم امید از 25 تا 29 بهمن در آموزشگاه فوتبال برگزار گردد.این اردو که مربوط به استعدادیابی است با حضور 60 بازیکن در دو گروه 30 نفره برگزار خواهد شد تا کادرفنی عملکرد این بازیکنان را زیر نظر بگیرد.

فغانی در جام حذفی

دیدار دو تیم پرسپولیس و پدیده از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) روز دوشنبه 29 بهمن ماه ساعت 17:15 دقیقه در استادیوم آزادی برگزار می گردد که قضاوت این دیدار بر عهده علیرضا فغانی خواهد بود. محمدرضا ابوالفضلی و آرمان اسعدی دو یاری داور فغانی هستند ضمن اینکه حسن اکرمی و امیر عرب براقی دو یاری داور اضافی به حساب می آیند.

3-350

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12531

به "بسته خبری ، رضایت مازو از دلفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری ، رضایت مازو از دلفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید