برانکو ایوانکوویچ: با نتایجی که گرفته ایم سخت می گردد بازیکنی را نیمکت نشین کرد و به جوان ها فرصت داد، در خطوط دفاع و حمله قطعاً به بازیکن جدید احتیاج داریم

به گزارش مجله سرگرمی، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت، این تیم در خطوط دفاع و حمله احتیاج به جذب بازیکن جدید دارد.

برانکو ایوانکوویچ: با نتایجی که گرفته ایم سخت می گردد بازیکنی را نیمکت نشین کرد و به جوان ها فرصت داد، در خطوط دفاع و حمله قطعاً به بازیکن جدید احتیاج داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان گفت: بازی عقب افتاده ما با ذوب آهن در پیش است، تیمی که با کیفیتی که از آنها می شناسیم فصل را آغاز ننموده است. ذوب آهن تیمی است که به صورت مستمر در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و با توجه به اینکه در صندلی اصلی اش قرار نگرفت، تغییراتی روی نیمکتش ایجاد شد و علیرضا منصوریان را که مربی باکیفیتی است، به خدمت گرفت.

خستگی به تیمم عارض شده است اما حداکثر اعتماد و اعتقاد را به بازیکنانم دارم وی اضافه کرد: طبیعی است که ذوب آهن با این نتایج به فکر تغییر کادر فنی بیفتد و سراغ مربی باکیفیت و باتجربه ای چون علیرضا منصوریان برود، مربی که در نفت و استقلال عالی کار نموده است. طبیعی است ذوب آهن برای بازی فردا با انگیزه مضاعف به میدان می آید، ضمن اینکه این تیم در این فصل مقابل تیم های قدرتمند عملکرد خوبی داشته است و قطعاً بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. تیم ما هم شرایطش را می دانید، خستگی تا حدی به بازیکنان ما عارض شده است. ما برای این بازی حسین ماهینی، محمد انصاری، سیامک نعمتی و شایان مصلح را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم، اما با وجود این مسائل به بقیه نفرات تیمم حداکثر اعتماد و اعتقاد را دارم. همان طور که دیدید آنها مقابل ماشین سازی بار دیگر کیفیت بالای خود را نشان دادند.

با نتایجی که گرفته ایم سخت می گردد بازیکنی را نیمکت نشین کرد و به جوان ها فرصت داد سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این سؤال که آیا فکر نمی کند منشا و علیپور از صندلی خود مطمئن هستند و این مسئله در عملکرد آنها تاثیر منفی گذاشته و شاید بهتر باشد از بازیکنان جوانی که در بازی با ماشین سازی نشان دادند کیفیت بالایی دارند استفاده گردد، خاطر نشان کرد: با بخشی از حرف های شما موافقم. بازیکنان جوان ما پیشرفت خوبی داشته اند و عملکرد خیلی خوبی در بازی با ماشین سازی از خود ارائه کردند، بازیکنانی چون طاهرخانی، اسدی، سعید حسین پور، فرصت بازی پیدا کردند و شاید فردا هم احسان حسینی که او هم پیشرفت خوبی داشته است، فرصت بازی پیدا کند. از این بابت خوشحالم اما اعتقادم این است که انتظارات از علیپور و منشا هم بیشتر از اینی است که می بینیم. البته با نتایجی که ما در این فصل کسب نموده ایم سخت می گردد هر یک از بازیکنان اصلی را نیمکت نشین کرد و به جوان ترها فرصت داد. البته که در بازی های آینده فرصت بیشتری در اختیار جوان ها قرار خواهد گرفت. آنها با پیشرفت خوبی که نموده اند خودشان را به ما تحمیل می نمایند.

در خطوط دفاع و حمله قطعاً به بازیکن جدید احتیاج داریم برانکو در ارتباط با اینکه آیا او برای نیم فصل لیست خرید به مدیریت باشگاه پرسپولیس داده است یا خیر، توضیح داد: ما همچنان در حال تحلیل و بررسی هستیم تا ارزیابی کنیم چه بازیکنی می تواند در پرسپولیس بازی کند. در خطوط دفاع و حمله قطعاً به بازیکن جدید احتیاج داریم.

لیست در سر من است! برانکو در سرانجام در واکنش به این سؤال که آیا تیمش لیست خروجی هم دارد، گفت: لیست را ول کنید (با اشاره به سرش) لیست اینجاست!

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7502

به "برانکو ایوانکوویچ: با نتایجی که گرفته ایم سخت می گردد بازیکنی را نیمکت نشین کرد و به جوان ها فرصت داد، در خطوط دفاع و حمله قطعاً به بازیکن جدید احتیاج داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو ایوانکوویچ: با نتایجی که گرفته ایم سخت می گردد بازیکنی را نیمکت نشین کرد و به جوان ها فرصت داد، در خطوط دفاع و حمله قطعاً به بازیکن جدید احتیاج داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید