بازی با استقلال برای سپیدرود حکم فینال را دارد

به گزارش مجله سرگرمی، محمد غلامی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به شرایط خاص میزبانی در رشت و بازی روز جمعه این تیم برابر استقلال تهران، اعلام کرد: ما میزبان هستیم و باید سه امتیاز را در خانه نگه داریم. با توجه به شرایط جدول این دیدار برای ما در حکم فینال است.

بازی با استقلال برای سپیدرود حکم فینال را دارد

وی در رابطه با فسخ قرارداد و جدایی امین منوچهری، مهاجم سپیدرود رشت در روزهای گذشته، اضافه کرد: این بازیکن در مدت زمان حضور خود در تیم سپیدرود زحمات زیادی برای این تیم کشیده که به عنوان یکی از اعضای تیم سپیدرود از وی تشکر می کنم.

مهاجم سپیدرود رشت ادامه داد: با انجام این بازی نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر تمام و فرصتی مناسب برای آماده سازی تیم فراهم می گردد. علی کریمی سرمربی تیم سپیدرود برنامه های بسیاری برای تقویت باشگاه دارد.

غلامی همچنین به پیشرفت و روند رو به رشد خود اشاره نمود و اضافه کرد: همیشه کوشش نموده ام با تمرینات مستمر شرایط مطلوبی را برای خود به وجود آوردم.

وی در ادامه با تاکید براینکه می خواهد در بازی برابر استقلال عملکرد خوبی به نمایش بگذارد، اظهارکرد: تمام کوشش خود را انجام می دهم که بازی خوبی از خود به نمایش بگذارم و بهترین بازیکن میدان باشم.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7662

به "بازی با استقلال برای سپیدرود حکم فینال را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی با استقلال برای سپیدرود حکم فینال را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید