بازدید دکتر ستاری از شرکت های دانش بنیان گلستان

به گزارش مجله سرگرمی، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور امروز و در جریان سفر خود به گلستان از چند شرکت دانش بنیان در استان بازدید و در جریان روند فعالیت و مسائل آنها قرار گرفت.

بازدید دکتر ستاری از شرکت های دانش بنیان گلستان

به گزارش خبرنگاران، دکتر سورنا ستاری در نخستین برنامه سفر خود به گلستان از یک شرکت دانش بنیان مطرح در صنعت داروسازی گیاهی در کیلومتر 10 جاده گرگان - آق قلا بازدید کرد. در حال حاضر 100 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار هستند.

وی در ادامه از یک شرکت دانش بنیان پزشکی در شهرک صنعتی مینودشت نیز بازدید کرد. این شرکت در حوزه تولید ایمپلنت های ارتوپدی فعالیت می کند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از یک شرکت دانش بنیان در زمینه تولید اسید سولفونیک در گنبد نیز بازدید کرد. این شرکت در شهرک صنعتی گنبدکاووس مستقر است و در حوزه تولید محصولات شیمیایی پیشرفته (اسید سولفونیک) فعالیت می کند.

ستاری همچنین از محل مرکز نوآوری سلامت و فناوری های حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز بازدید کرد. این مرکز در مکانی به مساحت حدود 700 مترمربع با هدف ایجاد و توسعه اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی، حمایت از نوآوران و فناوران، ایجاد زمینه مناسب برای بروز خلاقیت، سرعت بخشی به انطباق نتایج تحقیقات و تجاری سازی نتایج تحقیقات کاربردی و ثروت آفرینی مبتنی بر علم در حوزه سلامت راه اندازی و تجهیز می شود.

دیگر برنامه ستاری در سفر به گلستان، بازدید از محل احتمالی ایجاد کارخانه نوآوری گرگان بود که در فضایی با متراژ حدود 2400 مترمربع با هدف جذب شتاب دهنده ها، استارت آپ ها، شرکت های دانش بنیان و سرمایه گذاران و برگزاری رویدادها و فعالیت های مؤثر در ارتقاء کارآفرینی و نوآوری و فناوری در حوزه های شهری، بانوان، روستایی و غیره راه اندازی خواهد شد.

مرکز نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول دیگر محلی بود که معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از آن بازدید کرد. حوزه کاری این مرکز با توجه به پتانسیل های دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول در زمینه الکترونیک و برق، فناوری اطلاعات، کنترل هوشمند و ابزار دقیق خواهد بود.

ستاری در جریان این بازدیدها در جمع خبرنگاران گفت: تلاش می کنیم تا ارتباط خود با شرکت های دانش بنیان را برای پیگیری مشکلاتشان بیشتر کنیم.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور عصر امروز در جلسه رونق تولید و توسعه اقتصاد دانش بنیان در محل فرمانداری گنبدکاووس شرکت می کند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 44963

به "بازدید دکتر ستاری از شرکت های دانش بنیان گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید دکتر ستاری از شرکت های دانش بنیان گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید