امیری: پرسپولیس هفته به هفته بهتر می گردد، به طرفداران تبریک می گویم

به گزارش مجله سرگرمی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به طرفداران به خاطر دریافت سه امتیاز بازی هفته اول لیگ تبریک می گویم.

امیری: پرسپولیس هفته به هفته بهتر می گردد، به طرفداران تبریک می گویم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، وحید امیری پس از رجحان یک بر صفر پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم در هفته نخست لیگ برتر گفت: جا دارد به طرفداران به خاطر کسب سه امتیاز بازی تبریک بگویم. به پارس جنوبی جم نیز به خاطر تیم خوب شان تبریک می گویم. بازی اول سنگین بود، اما مهم تر برای ما دریافت سه امتیاز بود.

وی در مورد تقابل سرخ پوشان با پرسپولیس در هفته دوم مطرح نمود: بازی های تراکتورسازی و پرسپولیس همواره سخت است و فرقی نمی نماید هفته دوم باشد یا آخر. با همه قوا می رویم تا از اعتبار و قهرمانی مان دفاع کنیم. فوتبال است و امیدوارم سه امتیاز بازی را بگیریم.

هافبک پرسپولیس در رابطه با امکانات تمرینی سرخ پوشان مطرح نمود: شرایط خوب بوده است. تمام فکرمان فوتبال و خدمت به طرفداران است. پرسپولیس سه فصل پیاپی قهرمان بوده و همه انتظار دارند باز هم قهرمان شویم. کار آسانی نیست، اما کوشش می کنیم به خواسته طرفداران برسیم.

امیری در مورد حضور گابریل کالدرون روی نیمکت پرسپولیس گفت: بازی به بازی بهتر می شویم و کوشش می کنیم کادر فنی جدید و طرفداران راضی باشند. مطمئن باشید پرسپولیس هفته به هفته شرایط بهتری پیدا می نماید.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 39975

به "امیری: پرسپولیس هفته به هفته بهتر می گردد، به طرفداران تبریک می گویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری: پرسپولیس هفته به هفته بهتر می گردد، به طرفداران تبریک می گویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید