اردبیل در زمینه تجهیزات ورزشی معلولان با کمبود روبرو است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، میرحمید موسوی ظهر امروز در جلسه هم اندیشی توسعه و ارتقای ورزش های جانبازان و معلولان اضافه نمود: کمبود تجهیزات ورزشی ویژه جانبازان یکی از مهمترین چالش هایی بوده که با آن دست و پنجه نرم می کنیم و بسیاری از امکانات موجود در این مجموعه مربوط به 20 سال گذشته است.

اردبیل در زمینه تجهیزات ورزشی معلولان با کمبود روبرو است

وی با بیان اینکه 15 رشته ورزشی مختص جانبازان و معلولین در اردبیل فعال است، ادامه داد: براین اساس هیئت ورزش های جانبازان و معلولان با برخورداری از طیف گسترده ای از ورزشکاران یکی از هیئت های مهم ورزشی محسوب می گردد.

رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولان استان با اشاره به فعالیت مستمر 350 ورزشکار جانباز و معلول اردبیلی در رشته های مختلف یادآور شد: 500 ورزشکار نیز به صورت غیرمستمر فعالیت های ورزشی خود را پیگیری می نمایند و یکی از اهداف مهم این هیئت کوشش برای جذب هر چه مناسب این افراد و کیفی سازی فعالیت های ورزشی است.

وی اضافه نمود: پیشرفت 14 پله ای اردبیل در آخرین ارزیابی عملکرد هیئت های ورزشی جانبازان و معلولان کشور نشانگر عزم جدی مسئولان استان برای توجه به شاخص های درنظرگرفته شده ورزش معلولان بوده و امیدواریم با تداوم رویکردهای حمایتی به آنچه که مدنظر قرار دادیم، دست یابیم.

به گفته وی اطمینان و گرایش خانواده ها به ورزش معلولان روز به روز در حال افزایش است و در این زمینه باید از تمامی ابزارهای رسانه ای و انجام فرهنگسازی های لازم سود جست.

رئیس هیأت جانبازان و معلولان استان اردبیل به مسائل موجود در این هیئت ورزشی اشاره نمود و گفت: با وجود کمبود و استهلاک تجهیزات ورزشی به دلیل نوسانات ارز و گرانی های اخیر قدرت خرید تجهیزات جدید را نداریم.

وی گفت: حمایت های مقطعی اداره کل ورزش و جوانان برای رفع سازی نیازمندی ها کافی نبوده و در این راستا نیازمند همت همگانی و حمایت دستگاه های مختلف اجرایی استان هستیم.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6129

به "اردبیل در زمینه تجهیزات ورزشی معلولان با کمبود روبرو است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردبیل در زمینه تجهیزات ورزشی معلولان با کمبود روبرو است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید