اختصاص 5 میلیاردتومان اعتبار برای تکمیل شبکه فاضلاب در نهاوند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، حسن بهرام نیا عصر چهارشنبه در جمع اهالی روستای تکه از توابع بخش مرکزی نهاوند با اشاره به رهآورد جلسه مشترک نمایندگان استان و استاندار همدان با وزیر نیرو، گفت: با مساعدت وزیر نیرو، علاوه بر بودجه سال آینده که در قالب لایحه بودجه 98 برای ادامه پروژه شبکه گذاری فاضلاب نهاوند در نظر گرفته شده، مبلغ 5 میلیارد تومان دیگر نیز از طرف شخص وزیر جهت تسریع در اتمام این پروژه اختصاص یافت.

اختصاص 5 میلیاردتومان اعتبار برای تکمیل شبکه فاضلاب در نهاوند

وی بابیان اینکه طی امسال و تاکنون حدود 10 میلیارد تومان برای این پروژه اختصاص یافته است، گفت: ما به دنبال ظاهرسازی نبوده ایم چراکه اعتبارات فوق که در قالب اجرای پروژه شبکه گذاری فاضلاب شهری هزینه شده رقم بالایی است و این مهم برای شهر نهاوند بسیار حائز اهمیت است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: باید کاری کنیم که روستائیان در روستا ماندگار شوند و بر همین اساس باید همه گونه خدماتی به آن ها ارائه گردد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه عملیات اجرایی سد گرین نهاوند با اشتغال زایی 350 نفر شروع شده است، گفت: اعتبار سد گرین 375 میلیارد تومان است که باعث توسعه کشاورزی شهرستان نهاوند می گردد.

بهرام نیا مطرح نمود: درزمینهٔ راه سازی محور نهاوند به ملایر که مطالبه مردم بود نیز اعتبار ملی برای آن گرفته شده و در حال کار است.

وی در ادامه از شروع عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور نهاوند به کرمانشاه از سه راهی شهرک به سمت کرمانشاه طی هفته آینده اطلاع داد و گفت: اعتبار بهسازی و تعریض راه روستایی به طول 76 کیلومتر نیز اخذ شده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: ایستگاه قطار نیز بااعتبار 170 میلیارد تومان در شهر نهاوند ایجاد می گردد که منتظر حضور مسئولان کشوری برای کلنگ زنی هستیم.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9100

به "اختصاص 5 میلیاردتومان اعتبار برای تکمیل شبکه فاضلاب در نهاوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 5 میلیاردتومان اعتبار برای تکمیل شبکه فاضلاب در نهاوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید