آب تنی تابستانه در کمتر از 1 هفته 3 قربانی در استان سمنان گرفت

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرعامل هلال احمر استان سمنان از غرق شدن دو نفر در یک کانال آب کشاورزی در شهرستان گرمسار اطلاع داد.

آب تنی تابستانه در کمتر از 1 هفته 3 قربانی در استان سمنان گرفت

مظفر محمدخانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران بااعلام این خبر اظهار کرد: این دو نفر در بخش انتهایی کانال آب روستای حاجی آباد- در حوالی چهارقشلاق غرق و متاسفانه جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه این نفر غروب روز گذشته حین شنا در این کانال غرق شدند ادامه داد: گزارش حادثه حوالی 17 و 30 دقیقه به پایگاه هلال احمر داده شده و امدادگران به سرعت به منطقه ازام می شوند.

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان علاوه بر نیروهای امدادی و نجاتگران هلال احمر ، تیم های آتش نشانی، اورژانس و نیروی انتظامی نیز در این عملیات حضور داشتند.

محمدخانی در پاسخ به پرسشی در مورد دلایل وقوع این حادثه به خبرنگاران گفت: قربانیان حادثه پدر و فرزندی 49 و 27 ساله بودند که حین شنا در کانال غرق و جان خود را از دست دادند.

مدیرعامل هلال احمر استان علت وقوع این حادثه تلخ را عدم رعایت نکات ایمنی و شنا کردن در منطقه ممنوعه اظهار داشت و از عموم مردم خواست به هیچ عنوان در کانال های آب کشاورزی، سدها و رودخانه ها و...به شنا نپردازند.

به گزارش خبرنگاران اوایل این هفته نیز یک نفر در دامغان و در سد شهید شاهچراغی دامغان حین شنا جان خود را از دست داده بود تا شمار قربانیان شنا در مناطق ممنوعه استان کویری سمنان در هفته به سه نفر برسد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 35182

به "آب تنی تابستانه در کمتر از 1 هفته 3 قربانی در استان سمنان گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آب تنی تابستانه در کمتر از 1 هفته 3 قربانی در استان سمنان گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید